FAQ - Pitanja i odgovori

Kako naručiti putem sajta?

Proces naručivanja hrane preko sajta je veoma jednostavan. Prvo, treba da odaberete željenu hranu iz našeg menija i dodate je u korpu klikom na dugme "Dodaj u korpu". Nakon što ste dodali sve željene proizvode, potrebno je da kliknete na Korpu koja se nalazi u gornjem desnom uglu sajta. Tada ćete biti preusmereni na stranicu sa pregledom proizvoda u korpi.

Kako da znam da je moja narudžbina uspešno naručena?

- Kada uspešno završite proces naručivanja, dobićete automatsku potvrdu putem e-pošte sa detaljima Vaše narudžbine. Ukoliko ne dobijete potvrdu, molimo Vas da proverite Vašu spam poštu ili nas kontaktirajte kako bismo proverili status narudžbine.

Koji načini plaćanja su dostupni?

- Na našem sajtu možete platiti karticama (Visa, Dina, MasterCard, Maestro, American Express), kao i plaćanje prilikom preuzimanja narudžbine u gotovini.

Da li se dostava plaćа?

- Za sve narudžbine do 1.000 dinara, dostava se naplaćuje i iznos će biti automatski izračunat prilikom plaćanja. Međutim, za narudžbine preko 1.000 dinara, čeka vas sjajna vest - dostava je POTPUNO BESPLATNA!Bez obzira na iznos, dostava će biti u potpunosti besplatna. To znači da možete uživati u našim proizvodima bez ikakvih dodatnih troškova.

Da li imate mogućnost isporuke na specifične adrese, kao što su poslovni objekti ili stanovi u zgradi?

- Naravno! Naša usluga isporuke pokriva široko područje, uključujući poslovne objekte i stanove u zgradama. Prilikom naručivanja, možete nam ostaviti napomenu sa detaljima isporuke kako bismo Vam omogućili što jednostavniju dostavu.

Da li postoji mogućnost unosa posebnih zahteva za narudžbinu?

- Naravno! Mi vodimo računa o individualnim potrebama naših korisnika. Pružamo mogućnost unosa posebnih zahteva pri naručivanju hrane. Bilo da se radi o alergijama, specifičnim instrukcijama za dostavu, slobodno unesite svoje zahteve prilikom pregleda proizvoda u korpi.

Da li vršite dostavu izvan teritorije grada Niša?

- Ukoliko ste van područja grada Niša, molimo Vas da nas kontaktirate i proverićemo da li postoji mogućnost dostave na Vašu lokaciju.

Koje je vaše radno vreme i vreme dostave?

 Ponedeljak - Petak 08-23h, Subota - Nedelja 12-22h

Prosečno vreme dostave je 35 - 45 minuta, od trenutka kada Vam stigne potvrda na e-mail.

Kako da vam se obratim u vezi pitanja ili podrške?

- Možete nas kontaktirati na nekoliko načina. Naša podrška za korisnike je dostupna putem e-maila, telefona i kontakt forme na našem sajtu.