Priprema i dostava toplih obroka za Vaš tim, u Nišu i okolini

Kreiramo jelovnike po meri, organizujemo distribuciju obroka, sistem naplate i sve tehničke detalje.

Zatražite ponudu online

Preko 50 jela koja se rotiraju

100+ zadovoljnih kompanija

Naše iskustvo u brojkama

Od malih kancelarija do velikih fabrika – firme u Nišu i okolini nam veruju svakog dana.

100+

zadovoljnih kompanija

11+

godina pouzdane isporuke

10.000+

obroka mesečno

Kako zajedno dolazimo do rešenja

Korak 1:

Prvi kontakt i analiza potreba

Javite nam se i zajedno prolazimo kroz broj zaposlenih, tip menija i logistiku dostave.

Korak 2:

Ponuda i dogovor

Pripremamo prilagođenu ponudu sa jelovnikom, cenom i uslovima koji odgovaraju vašoj kompaniji.

Korak 3:

Ugovaranje i planiranje isporuke

Potpisujemo ugovor i definišemo raspored dostave, tačne termine, mesta isporuke i drugo.

Korak 4:

Priprema i dostava obroka

Naš tim priprema obroke od svežih namirnica i dostavlja ih tačno na vreme.

Predlog menija za 7 dana 
(ovo je samo primer)

(mogućnost dodavanja još jela u toku jednog dana, kao i supe/čorbe i dezerta)

Često postavljana pitanja

1. Kako se planira i prilagođava meni za veći broj zaposlenih?

Pre početka saradnje radimo analizu broja zaposlenih, smena i preferencija. Na osnovu toga kreiramo rotacioni meni koji obezbeđuje raznovrsnost i balansiran obrok svakog dana. Meni se može prilagođavati po odeljenjima ili grupama zaposlenih, a izmene se uvode brzo i bez komplikacija.

2. Koji su rokovi za potvrdu ili izmenu porudžbine?

Standardno, porudžbine i izmene se potvrđuju dan unapred do 14h, kako bismo obezbedili nabavku svežih namirnica i optimalnu organizaciju kuhinje. Za veće izmene broja obroka ili menija, dogovaramo se individualno, u zavisnosti od obima i termina isporuke.

3. Kako organizujete dostavu za više lokacija ili različite smene?

Imamo definisane rute i raspored dostave koji se prilagođava vašem radnom vremenu. Za firme sa više lokacija ili smena, obroke pakujemo i obeležavamo po odeljenjima, a vozila kreću u različitim terminima kako bi svaka grupa dobila obrok tačno na vreme.

4. Šta se dešava ako dođe do nepredviđene situacije (kašnjenje, kvar vozila, manjak obroka)?

Uvek imamo rezervni plan – dodatno vozilo i tim spreman da reaguje. U slučaju problema, odmah vas obaveštavamo i organizujemo alternativnu isporuku kako bi obroci stigli u najkraćem mogućem roku. Naš cilj je da ne dozvolimo prekid u isporuci.

5. Kako pratite i održavate dosledan kvalitet tokom saradnje?

Kvalitet pratimo kroz stalnu kontrolu namirnica, standardizovane procedure pripreme i redovnu komunikaciju sa vašim timom. Svaka isporuka se evidentira, a povratne informacije koristimo za brze korekcije i unapređenja. Na taj način obezbeđujemo da standard ostane isti od prvog do poslednjeg dana saradnje.

Kontaktirajte nas sada

Pošaljite zahtev online

Spremni smo da obezbedimo obroke za vaš tim – uz stabilan kvalitet, tačnu isporuku i meni po meri.